Nakon decenije obrade papira i ručne obrade, AI, analitika podataka i druge nove tehnologije vode ovu transformaciju.
Za uspostavljenje osiguravače, iako unapređene stručnošću i regulatornim znanjem, bilo bi rizično poslovati bez „držanja koraka“ sa digitalnom revolucijom u plaćanju.
Da bi išli u korak sa konkurencijom i potrebama tržišta, osiguravajuća društva moraju prilagoditi svoje strategije digitalizacije i poboljšati iskustvo za svoje klijente. Plaćanja su svakako najbitniji i najosetljiviji deo odnosa sa klijentima, a sistemi plaćanja moraju odražavati nove zahteve današnjeg ugovarača osiguranja; od jednokratnih zahteva do ponovne naplate. Stvorite pravi sistem plaćanja za pravi proizvod.
Pravi partner za sve vrste online plaćanja u realnom vremenu - Monri WSPay.
Ispunjavanje očekivanja kupaca
Kupci možda žele izvršiti jednokratne uplate ili ih rasporediti mesečno ili tromesečno. Možda će hteti platiti online, putem linka za plaćanje ili putem QR koda. Neophodno je ispuniti očekivanje i mogućnosti kupaca da izvrše uplatu bilo gde i bilo kada, na način koji njima najviše odgovara
Pružanje besprekornog iskustva
Stvaranje višekanalne doslednosti, od brendiranja do mogućnosti plaćanja, može biti izazov. Kupci očekuju da će dobiti jednak pristup, brendiranje i informacije putem weba, mobilnih mreža i interakcija s kompanijom uživo. Upotrebiće različite kanale za istraživanje svojih preferiranih pravila, a za plaćanje upotrebiće drugi kanal, medjutim, iskustvo mora biti besprekorno.
Omogućite omnichannel iskustvo
Omnichannel omogućava konzistentnost za potrošače na različitim kanalima; od robne marke do personalizovanih podataka. Digitalna transformacija kroz omnichannel rešenje i personalizaciju, može pomoći osiguravačima da pruže konkurentne prednosti potrebne za individualnijim odnosom s kupcima.
Prihvatite više načina plaćanja
Budući da se tokom pandemije započelo sa intenzivnim korištenjem digitalnih načina plaćanja, potrošači žele koristiti više vrsta plaćanja, uključujući digitalne novčanike, kako bi brzo izvršili plaćanje. Potrošačima je prijatno dovršavati i ozbiljnije kupovine svojim telefonima.
Brza i sigurna transakcija
Industrija osiguranja postaje sve zauzetija. Partnerstvo s procesorom plaćanja koji ima mogućnost brze i sigurne obrade transakcija osiguraće vaše osiguravajuće društvo u odnosu na druge. Smanjivanje vremena učitavanja i osiguravanje dobrog iskustva na vašem portalu za plaćanja takođe će pomoći u rešavanju potencijalnih odustajanja od plaćanja i stvaranja novih klijenata.